Zaposlenicima Jadranka hotela i restoranu Matsunoki dodijeljena priznanja za razvoj i inovativnost u turizmu

Objavljeno 03.10.2018 - Turizam

Zaposlenicima Jadranka hotela i restoranu Matsunoki dodijeljena priznanja za razvoj i inovativnost u turizmu

Svjetski dan turizma obilježen je i na otoku Lošinju i to tradicionalnom dodjelom nagrada i priznanja Turističke zajednice Grada Malog Lošinja. Najuspješnijim turističkim djelatnicima dodijeljene su nagrade za razvoj turizma u destinaciji, među kojima je i sedmero zaposlenika tvrtke Jadranka hoteli. Najboljim turističkim djelatnicima nagrade su uručili gradonačelnica Malog Lošinja Ana Kučić te direktor Turističke zajednice Grada Malog Lošinja Dalibor Cvitković. Dobitnik posebnog priznanja u kategoriji Inovacije u turističkoj ponudi za 2018. je japanski restoran Matsunoki, trenutno jedini otočki restoran s japanskom kuhinjom u Hrvatskoj.

U akciji „Djelatnik godine 2018.“ za podizanje razine kvalitete i gostoljubivosti u destinaciji nagrađeni su: Filip Uzelac (Vitality Hotel Punta) u kategoriji recepcijskog djelatnika, Nada Plazonja (Hotel Aurora) u kategoriji djelatnika hotelskog domaćinstva – domaćica, Ivica Zlodi (Bellevue Spa Clinic) u kategoriji SPA terapeut, Antonio Badurina u kategoriji turistički vodič, Daliborka Baljak (Family Hotel Vespera) u kategoriji barmen te Ivan Čondić-Grgić (Veli žal) u kategoriji Konobar u restoranu. Za izniman doprinos razvitku turizma u kategoriji Posebna priznanja za zasluge u turizmu nagrađena je Tatjana Braškić (Jadranka d.d.), koja u turističkoj djelatnosti radi već 30 godina.

Uz Jadrankine zaposlenike koji su pridonijeli razvoju turizma na otoku Lošinju, posebno je prepoznat i nagrađen japanski restoran Matsunoki, koji je svojom ponudom oduševio brojne hrvatske i strane turiste u hotelu Bellevue. „Ponosni smo što su Jadrankini zaposlenici nagrađeni za svoj rad i kvalitetan odnos s gostima, promicanje naših poslovnih vrijednosti i ponude te promicanje cjelokupne lošinjske turističke ponude. Iznimno nas veseli i što je u prvim mjesecima rada prepoznat restoran Matsunoki. Otvorenjem takvog restorana nastojalo se podići ionako visoku razinu gastro ponude u uvali Čikat, stoga je zaista poticajno što već sada pristižu pozitivne reakcije, kako od lokalne zajednice, tako i od zadovoljnih gostiju.“ rekao je Rikardo Hesky, direktor Jadranka hotela.

Osim predanim zaposlenicima te vrhunskom hotelskom i restoranskom ponudom, Jadranka hoteli i hotelski brend Lošinj Hotels & Villas mogu se pohvaliti i sve boljim turističkim rezultatima. Od siječnja pa do kraja kolovoza 2018. ostvareno je 7 posto više noćenja u hotelima 4* i 5* u odnosu na isto razdoblje u 2017. Veći broj noćenja gostiju ostvaren je i u kolovozu, kada je zabilježeno 6 posto više noćenja nego li u kolovozu prošle godine, a pozitivni turistički rezultati hotelskog brenda LH&V nastavljaju se i u razdoblju posezone.

Autor: NIKOLINA ŠIMUNOVIĆ

Komentari

komentar

Vrati se natrag

Kigo na Facebook-u