SRAMOTNO! Opet je nestao KVARNER

Objavljeno 09.03.2019 - TurizamVijesti

SRAMOTNO! Opet je nestao KVARNER

Iako je Kvarner najstarije hrvatsko turističko odredište, oni koji ga danas predstavljaju, srame se spomenuti ime KVARNER, što je nerazumljivo, ali i sramotno.

Jeste li ikada čuli da se važni ljudi države Hrvatske koji dolaze s Kvarnera bore za KVARNER. Jeste li ikada čuli da Vojko Obersnel, Zlatko Komadina, Gari Cappelli, Kristijan Staničić, Petar Škarpa ili Oleg Butković spominju neke ideje za Kvarner, brendiranje Kvarnera, napredak Kvarnera, pozicioniranje Kvarnera? Niste??? Pa nije nitko!
Evo na sajmu turizma u Njemačkoj ponovno “krema” političara s Kvarnera koji su danas doista važni za Kvarner, ali i za Hrvatsku i nisu Kvarner niti spomenuli…..NEVJEROJATNO.

Pogledajte slike štanda gdje se Rijeka kao glavni grad Kvarnera predstavlja na sajmu turizma u Berlinu…nema nigdje natpis KVARNER! Zar je to moguće?

Pozicioniranjem i imenom danas su i Dalmacija i Istra daleko ispred Kvarnera iako su temelji i začeci hrvatskog turizma baš na Kvarneru. Zašto čelni ljudi politike i turizma na Kvarneru toga nisu svjesni??? Zašto upotrebljavaju za brendiranje Kvarnera i poziv turistima na Kvarner imena poput Primorsko goranska županija, PGŽ, Sjeverno hrvatsko primorje, Primorje, Liburnija kada to nikako ne može zaživjeti među turistima, posebno onima iz inozemstva.

Nevjerojatno je da se ključni političari i turistički djelatnici nisu savjetovali niti s jednom PR agencijom kako bi se za Kvarner zajednički uzelo jedno ime koje bi se svugdje koristilo kada se spominju Opatija, Rijeka, Lošinj, Krk, Cres, Rab, Crikvenica, Novi Vinodolski, Mošćenička Draga, Lovran….

Iako na Kvarneru imamo TZ Kvarnera, tamo radi svega petero ljudi i oni doista ne mogu povezati cijelu ponudu Kvarnera te je snažno predstaviti u Hrvatskoj i u inozemstvu. Svi katalozi i prospekti gradova i mjesta na Kvarneru trebali bi imati i natpis KVARNER, no to za sada nemaju.

TZ Kvarnera trebali bi održavati Dane KVARNERA u Zagrebu, Trstu, Klagenfurtu, Ljubljani, Udinama, Veneciji, Veroni, Milanu, Padovi, Južnom Tirolu, Munchenu, Beču, Salzburgu… Ova tržišta klasično naginju Kvarneru jer su na udaljenostima kojima se za par sati može stići i automobilom na Kvarner, no to se za sada ne radi. Istraživanja KIGO.hr-a koja su provedena s turistima koji dolaze na Kvarner su porazna. Nitko od turista nije znao što je Kvarner i da su oni došli na Kvarner. Većina ih pozna gradove Kvarnera, no njih svrstavaju ili u Dalmaciju ili u Istru, no ne i na Kvarner, jer ne znaju da on postoji!

Zanimljivo da kada biste pitali bilo kojeg čovjeka koji je simbol Kvarnera, on vam ne bi znao odgovoriti na to pitanje, a simbol Istre i Dalmacije je i više nego jasan i prepoznatljiv…..kako je to moguće??? Kako je moguće da je netko Kvarner ostavio na milost i nemilost uličnog brendiranja?

Pa kada su na ključnim pozicijama i političkim i turističkim, ljudi koji i sada obnašaju važne dužnosti, potpuno je jasno da oni niti razumiju da je s Kvarnerom učinjen cijeli niz marketing i PR pogrešaka pa sukladno tome niti nemaju potrebe ovaj problem riješiti.

Iz KIGO.hr-a, u kojem rade i novinari i PR stručnjaci, upozorili smo na navedeni problem sve ključne aktere politike i turizma Kvarnera, no za sada nema nikakve povratne informacije, a kamoli nekog zajedničkog sastanka kako bi se okupili razni akteri u cilju rješavanja ovog nevjerojatnog problema.

Hoće li političar konačno javno moći kazati ime KVARNER i da znaju što to znači?

Komentari

komentar

Vrati se natrag

Kigo na Facebook-u