Predstava fizičkog kazališta Ivane Peranić “Pusta zemlja” na pozornici HKD-a – 7. i 8.12.

Objavljeno 05.12.2020 - Kultura

Predstava fizičkog kazališta Ivane Peranić “Pusta zemlja” na pozornici HKD-a – 7. i 8.12.

U ponedjeljak 7. prosinca i utorak 8. prosinca u HKD-u na Sušaku možete pogledati posljednju autorsku predstavu fizičkog kazališta Ivane Peranić pod nazivom Pusta zemlja koja se bavi krizom moderne civilizacije i svijesti, automatizacijom društva i kidanjem veza između pojedinca i zajednice, pustošijom ljudskog beznađa i “čežnje za vodom”, čežnje za življenjem iz srca i tijela, potrebe za povezanošću s drugima i cjelokupnim bivstvovanjem.

Predstava Pusta zemlja idealno će se uklopiti u našu novu svakodnevicu.

Kakvo se korijenje uhvatilo, koje grane rastu

Iz ovog ruševnog kamenjara? Sine čovječji,

Ne znaš, i ne naslućuješ, jer znaš tek

Gomilu smrskanih idola, u koju sunce blješti,

Gdje mrtvo drvo ne daje sjene, cvrčak olakšanja,

Ni suhi kamen klokot vode. Samo se

sjena krije pod ovom crvenom stijenom,

(uđi u sjenu pod crvenu stijenu),

pokazat ću ti nešto različito

od tvoje sjene ujutro, koja korača iza tebe,

od tvoje sjene navečer, što ti se diće ususret;

pokazat ću ti strah u pregršti prašine.

(T. S. Eliot, Pusta zemlja)

Nazivom i tematski predstava rezonira s Pustom zemljom T. S. Eliota i koreografski pokušava osjetiti i uhvatiti sadašnji trenutak i konstelaciju ljudi koja ima mogućnost stvarati u ovom osjetljivom i kriznom trenutku. Vrlo je subjektivni i apstraktni odjek odjeka Eliotove Puste zemlje, na način da preuzima određene strukturne i tematske odrednice kao svoje metodološke postavke. To je prije svega fragmentarnost koju predstava odražava i bilježi, ali ju ne rješava, zatim vraćanje mitskim oblicima svijesti (obred, ritual, primitvna kultura) i njihovo jukstapozicioniranje s modernističkim jazom između pojedinca i zajednice, te korištenje nestiliziranog scenskoga jezika i stavljanje fokusa na koreografski izričaj koji je sirov, partikularan i autentičan.

Tematski se bavi krizom moderne civilizacije odnosno moderne svijesti, atomizacijom društva i kidanjem veza između pojedinca i zajednice, pustošijom ljudskog beznađa i čežnje za vodom, čežnje za življenjem iz srca i tijela, potrebe za povezanošću s drugima i cjelokupnim bivstvovanjem.

Ulaznice po cijeni od 30,00 kn rezervirajte na www.krila.org ili mailom na info@krila.org.
Rezervacija ulaznica je obavezna zbog ograničenog broja mjesta uslijed aktualne korona krize.

Autorski tim:

Koncept i koreografija: Ivana Peranić

Glazba: Enver Krivac

Kostimografija: Tajči Čekada

Dramaturgija: Jorge Correa Bethencourt

Majstor svjetla: Gianfranco Mirizzi

Fotograf: Kristijan Vučković

Dizajn: Ana Somek

Izvođači i ko-autori: Milijana Ćulić, Sanjin Ćuška, Dino Drokan, Paulo Jugo, Mara Klanjac, Iva Magaš, Lucia Paliska.

Produkcija: Kreativni laboratorij suvremenog kazališta KRILA

Komunikacija: CROWD, obrt za marketing i dizajn

Logistička podrška: Hrvatski kulturni dom na Sušaku

Financijska podrška: Grad Rijeka i Ministarstvo kulture Republike Hrvatske

Najavljeno događanje organizirano je uz poštivanje svih preporuka HZJZ-a za sprječavanje zaraze bolešću COVID-19.

Radi zaštite vlastitog zdravlja i zdravlja svojih najmilijih, svi se sudionici i posjetitelji pozivaju na poštivanje preporuka: pojačanu osobnu higijenu, fizičku udaljenost te nošenje zaštitnih maski za lice.

Pusta zemlja novi je autorski rad Ivane Peranić, samostalne umjetnice koja se bavi profesionalnim neinstitucionalnim kazališnim javnim djelovanjem već više od 20 godina. Diplomirala je i magistrirala na The International School of Corporeal Mime u Londonu. Surađivala je s eminentnim domaćim i inozemnim izvedbenim umjetnicima, te sudjelovala na brojnim festivalima u Hrvatskoj i inozemstvu. Članica je HZSU-a i UPUH-a.

Umjetnička organizacija KRILA je laboratorij suvremenog kazališta koji promovira progresivne prakse i stvara angažirane umjetničke radove za lokalnu zajednicu i građane Rijeke te podržava profesionalce i male nezavisne europske aktere u kulturi u navedenom području.

Autor: Ana Bernard

Komentari

komentar

Vrati se natrag

Kigo na Facebook-u