Počinje bušenje novog tunela na Učkoj no ne i za vlak

Objavljeno 21.10.2019 - GospodarstvoIzdvojeno

Počinje bušenje novog tunela na Učkoj no ne i za vlak

Potpuno nejasna organizacija prometa u Hrvatskoj, posebno je nejasan rad na boljoj povezanosti Istre s Kvarnerom.

Tu su svi istarski i kvarnerski poltičari zakazali, jer prije svega tunel je trebao biti besplatan, bar za građane ove dvije županije, a tunel za vlak je trebao biti probijen prije 50 godina , no još uvijek nije pa vlak u Istri staje u Lupoglavu, a na Kvarneru u Matuljima.
Matulje s Lupoglavom je teško za povezati jer jednostavno hrvatski političari nisu napravili trasu i plan povezivanje ovog dijela Hrvatske jer im se jednostavno nije dalo!

Nakon što je objavljeno da je Hrvatska od Europske komisije dobila opomenu zbog neusklađenosti svojih tunela s Direktivom 2004-54-EC o minimalnim uvjetima sigurnosti za tunele duže od 500 metara u transeuropskoj mreži, oglasili su se i sami građani Istre i Kvarnera koji traže da se uz novu cijev (tunel) napravi još jedan dodani prostor, ili veća cijev kojom će prolaziti i vlakovi.

Ovaj projekt bio bi ekonomski isplativiji, a sigurnost nije upitna jer danas postoje sva moguća rješenja da se u jednoj proširenoj tunelskoj cijevi stave automobili, kamion i autobusi i vlak i da sve funkcionra s minimalnim rizikom.

Cijeli niz hrvatskih arhitekata može napraviti prijedlog za rješavanje prometnog pravca za cestovni i željeznički promet i hrvatska javnost očekuje rješenja u tome pravcu.

Komentari

komentar

Vrati se natrag

Kigo na Facebook-u