Otvoren natječaj za najbolji projekt u kulturi FUL KULTURNO 2019.

Objavljeno 10.04.2019 - Kultura

Otvoren natječaj za najbolji projekt u kulturi FUL KULTURNO 2019.

Prijavite se na 2. FUL KULTURNO natječaj i osvojite 10.000,00 kn!
Natječaj je otvoren do 1. rujna 2019.

FUL KULTURNO natječaj za najbolji projekt u kulturi projekt je magazina Brend kultura kojeg podržava nezavisni autoritet za brending Superbrands Hrvatska.

Cilj natječaja FUL KULTURNO je promovirati niskobudžetna kulturna događanja – promocije pisane riječi u svrhu pojačavanja njihovih aktivnosti brendiranja. Prijaviti se mogu promocije i predstavljanja, događanja i festivali.

Natječaj FUL KULTURNO otvoren je do 1. rujna 2019.
Putem online obrasca prijaviti se mogu: promocije, predstavljanja, festivali, izdvojena događanja u kojima postoji otvoren prostor za povećanje aktivnosti brendiranja. Važan preduvjet je budžetni prag do 30.000,00 kuna uložen u organizaciju i provedbu prijavljenog projekta te činjenica da je projekt barem jednom održan.

Nakon izglasavanja stručnog žirija, natječaj će iznjedriti pet finalista i jednog pobjednika koji će osvojiti FUL KULTURNO statuu i nagradu od 10.000,00 kuna. Nagrada će biti dodjeljena na Superbrands GALA događanju krajem studenog 2019.

Prva FUL KULTURNO nagrada dodjeljena je 2017. godine, a osvojila ju je književnica, teoretičarka kulture i znanstvenica Jasna Horvat za događaj u kulturi “Hepening Vilijun”.

„Nagradom FUL KULTURNO brendiranje se uvodi u kulturu kao ocjena usuglašenosti izvedbe i prikazana umijeća, a uz korištenje neznatnih sredstava. Takvim plemenitim poticajem vraća se povjerenje u kulturu i njezinu snagu pa i potrebnost. Ako sam mogla sanjati nagradu kojom bi Hepening Vilijun bio nagrađen bila bi to nagrada koja financijsko ograničenje pretvara u prednost. FUL KULTURNO ohrabruje da i nadalje ostvarujemo nemoguće!“ izjavila je Jasna Horvat, autorica teksta prvonagrađenog događaja 2018. godine.

Josipa Mijoč, producentica prvonagrađenog događaja 2018. godine, nadovezala se:
„Ocjenjivanje i nagrađivanje niskobudžetnih događaja u kulturi potiče kreativnost i inovativnost. Nagrađenim Hepeningom Vilijun pokazali smo da se skromnim sredstvima može ostvariti prestižan kulturni događaj, a nagrada FUL KULTURNO potvrdila je da smo na pravom putu.“

Autor: Vedrana Prevendar

Komentari

komentar

Vrati se natrag

Kigo na Facebook-u