Otkaz SDPovoj “crvenoj zvijezdi” Ernestu Marinkoviću!?

Objavljeno 17.02.2020 - Vijesti

Otkaz SDPovoj “crvenoj zvijezdi” Ernestu Marinkoviću!?

U redakciju KIGO.hr danas je prispjela informacija da novinar koji se proslavio brutalnim ljevičarenjem u maniri najrigoroznijeg titofila, nekadašnja zvijezda Kanala RI Ernest Marinković, izgledno neće “preživjeti” treću automobilsku nesreću koju je skrivio pijan – dobit će otkaz.
Neposredan povod otkazu bilo je razbijanje službenog automobila kojim je upravljao pod utjecajem alkohola, što nam potvrđuje i mail koji smo primili iz ureda načelnika PU Primorsko goranska.

Prenosimo u cijelosti:

Poštovani,
temeljem Vašeg upita, a vezano za prometnu nesreću u kojem je sudjelovalo osobno vozilo koje spominjete, izvješćujemo Vas sljedeće:
Prema rezultatima očevida, prometna nesreća s materijalnom štetom dogodila se u nedjelju, 2. veljače, na području grada Rijeke. Do nesreće je došlo kada je osobno vozilo, riječkih registracijskih oznaka, kojim je upravljao 48-godišnji hrvatski državljanin u ulici Bulevar oslobođenja, udarilo u drvo i dva parkirana osobna vozila.
Također je utvrđeno da je vozač upravljao vozilom pod utjecajem alkohola u koncentraciji od 2,12 g/kg. Zbog počinjenih prekršaja, 48-godišnji vozač je sankcioniran sukladno Zakonu o sigurnosti prometa na cestama.
Što se tiče drugog dijela Vašeg upita, u skladu sa zaštitom osobnih podataka, ne možemo odgovoriti na pitanja koja se odnose na konkretnu, odnosno, imenovanu osobu.
S poštovanjem!

Provjereni izvori s Kanala RI potvrdili su nam da se sa službenim automobilom Kanala RI, koji je u vlasništvu tvrtke AC Integra, nedopušteno koristio Ernest Marinković. Vozilo je bilo dio sponzorskog paketa te ga Kanal RI koristi u poslovne svrhe. Riječ je o automobilu Fiat Panda RI 6302 E.
Pokretanje projekta Kanala Ri inicirala je 1999. godine Gradska uprava, a podržale su ga brojne institucije, poduzeća i fizičke osobe gradskog i županijskog područja. Danas ova kuća živi uglavnom od donacija PGŽa i Grada Rijeke (novac građana) i jedina je usko lokalna televizija te je stoga zanimanje javnosti i više nego logično za ovo događanje.
Paradoksalno je da niti jedan riječki medij nije pisao o ovom incidentu utoliko više što Ernestu Marinkoviću ovo nije prvi takav incident. Prije 15 godina, 2005 godine, skrivio je dvije prometne nesreće i pobjegao bez posljedica za karijeru!
link na objavu : https://www.index.hr/vijesti/clanak/pijani-novinar-nove-tv-skrivio-dvije-prometne-nesrece-i-pobjegao/260953.aspx

Recidivistu Ernesta Marinkovića oporba u Rijeci doživljava kao stup riječke novinarske škole koja godinama služi interesima jedne političke klike i to s potpunim pravom jer je isti paradigma novinara pod zaštitom postjugo mreže koju je uspješno opsluživao sve dok nije pretjerao sa skandalima.
Ernest Marinković  na društvenim mrežama vrijeđa neistomišljenike, proglašava ih idiotima, budalama, psuje i banalno je vulgaran. Zbog svega navedenoga u nekim strankama mu je zabranjen ulaz!


Zbog svojeg karaktera neprihvaćen je i među kolegama na Kanalu RI pa su ga upravo oni odbili kada mu je politika SDPa ponudila privremeno mjesto glavnog urednika na SDPovoj TV kući KANAL RI!
Jedan od oporbenih vijećnika Grada Rijeke, iritiran neprofesionalnim ponašanjem Kanala RI prema oporbi, uputio je i službeno pitanje Gradu Rijeci:
….što Grad Rijeka kao suvlasnik Kanala Ri misli učiniti vezano uz budućnost te TV kuće naglašavajući kako je Ernest Marinković već u dva navrata imenovan v.d. urednikom usprkos tome što ga kolege iz redakcije nisu htjele. Pitao je zašto se forsira Ernest Marinković, koji ne održava sastanke kolegija, koristi službeno vozilo u privatne svrhe, uređuje novine, vodi kampanje SDP-a. Zanimalo ga je i zna li gradonačelnik za takvo ponašanje i što će učiniti kada se uvjeri da je to istina te pitao kakva je budućnosti te TV kuće, financijski, programski i kadrovski.
Gradonačelnik Vojko Obersnel odgovorio je kako Grad Rijeka kao manjinski vlasnik Kanala Ri s 28% ne može sam poduzimati nikakve radnje bez suglasnosti Skupštine. Što se tiče imenovanja urednika, direktor odlučuje o glavnom uredniku. Gradonačelnik je rekao kako će o budućnosti Kanala Ri odlučivati skupština društva u kojoj će biti i predstavnici Grada Rijeke. Osobno nema saznanje da je Marinković vodio kampanju SDP-a.
Oporbeni vijećnik je ponovio da je Grad Rijeka vlasnik 28%, a PGŽ 27%, pa skupa imaju preko 50% vlasništva i mogu nešto poduzeti. Ponovio je pitanje da li gradonačelnik zna za ponašanje vodećih ljudi te TV kuće i što će osobno učiniti, kakva je budućnost, programski, kadrovski i financijski.
Jednostavna je istina da Obersnel i Komadina godinama raspolažu činjenicama o nasilničkom i netolerantnom ponašanju njihovog medijskog torpeda Ernesta Marinkovića, a isti je čak radio i službeni PR za župana Komadinu u vrijeme kad se kandidirao za predsjednika SDPa na unutarstranačkim izborima.
Ostaje očekivanje da će odlazak Ernesta Marinkovića biti početak kraja jednoumnog novinarstva koje desetljećima plasira laži u ime istine, nasilje u ime tolerancije i jednoobraznost u ime različitosti.

Slike: screenshot s Facebooka!

Komentari

komentar

Vrati se natrag

Kigo na Facebook-u