Na sajmu turizma Place2Go više od 200 izlagača

Objavljeno 17.03.2019 - IzdvojenoTurizam

Na sajmu turizma Place2Go više od 200 izlagača

Osmi međunarodni sajam turizma Place2Go otvoren je u petak u zagrebačkoj dvorani Arena, privukavši više od 200 izlagača iz Hrvatske i 20 zemalja iz regije i svijeta, koji će do 17. ožujka predstavljati svoju turističku ponudu i usluge. Zemlja partner ovogodišnjeg Place2Go je Sjeverna Makedonija, koju označavaju zemljom bogate ponude i brzorastućeg turizma. Po prvi put, pak, predstavljaju se Sudan, Gana i Tanzanija, koje unose egzotiku na taj sajam, uz ponudu i drugih dalekih destinacija koje su i prijašnjih godina izlagale, poput Tajlanda, Indonezije i Indije.
Sajam organizira poduzetnica Damjana Domanovac, sa svojim timom i u suradnji s brojnim partnerima-sponzorima, među kojima su od početka zrakoplovne kompanije Turkish Airlines i Croatia Airlines te nekoliko putničkih agencija.

“Ponosni smo što smo uspjeli opstati s ovim sajmom i još ga širiti te vjerujem da pridonosimo promicanju turizma i prodajnih i komunikacijskih alata važnih za taj sektor”, poručila je Domanovac, napominjući kako ove godine imaju porast broja domaćih izlagača, kao i više njih iz Srbije.

Prvi dan sajma, petak do poslijepodnevnih sati namijenjen je samo poslovnim ljudima i turističkim profesionalcima, za koje je organiziran i B2B dan, u sklopu kojeg će osim razmjene iskustava i kontakata moći biti na raznim predavanjima i radionicama o trendovima u turizmu, dogovarati poslove i razgovarati s ministrom turizma Garijem Cappellijem.

Cappelli je na otvaranju sajma istaknuo da je on važan za domaću publiku, a poručio je i da nema straha za hrvatski turizam. “Hrvatska je dio velike svjetske turističke obitelji, a njezin turizam je iznimno važan za BDP zemlje, razvoj brojnih drugih djelatnosti i život ljudi”, kazao je Cappelli.

Istaknuo je da je do današnjeg dana Hrvatska zabilježila 12 posto više turista i 9 posto više noćenja u odnosu na isto vrijeme 2018. godine, kao i da su odlične najave za predsezonu, ocijenivši da će ona biti puno bolja nego lani.

“Odgovorno tvrdim da ćemo u Hrvatskoj imati dobru turističku godinu, s mogućim porastom prihoda od turizma do 2 posto u odnosu na 2018. te do 3 posto veći fizički turistički promet”, rekao je.

Najavio je da Hrvatska ove godine očekuje i porast broja kineskih turista kao i turista s ostalih dalekih tržišta, što će, nada se, nadoknaditi eventualne minuse s tradicionalnih tržišta.

Nakon obilaska sajma ministar je sudjelovao i na panelu “Razgovor 1na1”, pri čemu je odgovarao na pitanja oko priprema i tijeka ove turističke godine i drugim aktualnostima iz turističkog sektora.

Direktorica zagrebačke Turističke zajednice Martina Bienenfeld izrazila je podršku tome sajmu, koji zagrebačkoj publici približava brojne destinacije svijeta, istodobno nudeći razne korisne informacije od toga kako putovati obiteljski do toga gdje i kada je najbolje nešto vidjeti i drugo.

Na otvorenju sajma sudjelovao je i direktor makedonske državne agencije za promociju turizma Ljupčo Janevski, koji je naglasio da je prošle godine u Makedoniji bilo 50 posto više hrvatskih turista te da imaju želju jačati suradnju sa Hrvatskom.

Veleposlanik SAD-a u Hrvatskoj Robert Kohorst također je bio nazočan, jer se, kako je najavio ministar Cappelli, uskoro priprema realizacija prvog izravnog leta iz SAD-a prema Hrvatskoj.

Sajam će do kraja nedjelje biti otvoren za svu publiku, koja će osim informativnih brošura i ponude putovanja moći čuti i zanimljiva predavanja i panele, primjerice o putu oko svijeta u 30 dana, jednoj od najtajanstvenijih država svijeta Sjevernoj Koreji, kao i o Baliju, pustinji Sahari, skijanju i studentskom radu u SAD-u, Kolumbiji, Vijetnamu, te o tome kako je to putovati na svjetska hodočašća i druga.

Zagreb će se na sajmu predstaviti kroz projekt Kultura turizma u kojem sudjeluju zagrebačke srednje škole te kroz Festival svjetla, koji će ove godine treću godinu za redom uoči proljeća obilježiti jači početak turističke sezone u glavnom gradu te, kako se očekuje, privući još veći broj turista nego lani.

Sajam ima i humanitarnu notu, jer predstavlja i humanitarnu udrugu “Kolajna ljubavi”, koja pomaže najugroženijim kategorijama stanovništva u Hrvatskoj, Tanzaniji i drugdje u svijetu, kao i udrugu “Crveni nosovi”, koja obilazi djecu po bolnicama i zabavom im pomaže. (Hina)

Komentari

komentar

Vrati se natrag

Kigo na Facebook-u