Mali Lošinj objavio rezultate kvalitete usluge i proizvoda

Objavljeno 28.11.2019 - IzdvojenoTurizamVijesti

Mali Lošinj objavio rezultate kvalitete usluge i proizvoda

Turistička zajednica grada Malog Lošinja, u suradnji s partnerima, održala je danas u Muzeju Apoksiomena ‘IQM Lošinj Tourism Day’ gdje su predstavljeni rezultati kvalitete usluga i proizvoda. Certifikate sudionicima uručili su gradonačelnica Ana Kučić, njezin zamjenik Anto Nedić te direktor Turističke zajednice Dalibor Cvitković.
Osim certificiranja, cilj je bio partnerima predstaviti rezultate projekta IQM Lošinj- Integriranog upravljanja kvalitetom, a sudionici su se mogli informirati i kako internet marketingom povećati prihode te se upoznati s trendovima u privatnom smještaju kao i izazovima razvoja turističkog proizvoda.

Rezultati online reputacije Lošinja iznosi 89.6 od 100, a ukupno se mjerilo 85 objekata od kojih je 30 novih u 2019. godini. Prikupljeno je čak 10.300 recenzija koje svjedoče izvrsnom odnosu cijene i kvalitete u destinaciji. Također, zabilježeno je izuzetno povećanja odgovora na recenzije gostiju, a 18% iznajmljivača koji sudjeluju u IQM projektu zabilježilo je povećanje rezervacija od 10%. Slijedeći savjete za IQM Destination partnere, 20% iznajmljivača zabilježilo je i bolje poslovanje.

Prezentacije i radionice održali su Đurđica Šimičić ispred Feel IQM tvrtke, Anamarija Cicarelli ispred tvrtke Interligo i suradnik u projektu Vedran Pražen. Prisutnima se uvodno obratio i direktor Turističke zajednice Dalibor Cvitković.

Lošinj se sve više može pohvaliti izdvojenom visoko kvalitetnom turističkom ponudom. Cilj je da upravo tu ponudu onda prate i ostali dionici u destinaciji što naposljetku podiže kvalitetu i prepoznatljivost cjelokupne destinacije, izjavio je direktor Cvitković.

IQM projektom integriranog upravljanja kvalitetom u destinaciji naglašava se važnost kvalitete usluga i proizvoda u destinaciji, a sve s ciljem okupljanja i povezivanja najboljih turističkih dionika u destinaciji. Ovaj je projekt Turistička zajednica Grada Malog Lošinja, u suradnji s tvrtkom Interligo, započela još 2017. godine upravo kako bi dodatno potaknuli sve turističke dionike u destinaciji da svojim radom, odgovornošću i kreativnošću pridonesu podizanju kvalitete usluge te se na kraju i izdvoje kao ‘najbolji izbor’ u destinaciji. Još 2016. godine na raznim edukacijama i radionicama pokazalo se da na području grada Malog Lošinja postoji značajan broj sudionika koji zadovoljavaju visoke standarde kvalitete. Nakon privatnog smještaja, na red su došli i ostali dionici u destinaciji (hoteli, kampovi, turističke agencije, ugostiteljski objekti, prodavaonice i suvenirnice, kozmetički saloni, wellness centri, atrakcije i obiteljsko poljoprivredna gospodarstva), pa je tako trenutno u IQM projektu na Lošinju uključeno čak 101 sudionika. Sudjelovanje u projektu je besplatno, a oni koji potpišu Sporazum obavezni su zadovoljiti standarde koje propisuje Knjiga standarda. Nakon izvršenog audita, sudionici su kroz projekt podvrgnuti monitoringu kako bi voditelji, odnosno gosti mogli biti sigurni u održavanje kvalitete usluge i objekta. Na taj se način prati razvoj kvalitete, savjetuje kako unaprijediti destinacijsku kvalitetu, ali i promiče integriranost, lokalna autohtona priča, domaći kvalitetni proizvodi, kultura destinacije te stavlja u fokus kvaliteta i gost koji destinaciju doživljava u cijelosti.

Komentari

komentar

Vrati se natrag

Kigo na Facebook-u