Mali Lošinj među najboljima na svijetu

Objavljeno 03.02.2015 - IzdvojenoTurizam

Mali Lošinj među najboljima na svijetu

Najveće otočko mjesto na Jadranu već cijeli niz godina je perijanica hrvatskog turizma. Lijepa priroda, dobra ponuda, sve ljepši i moderniji hoteli i sve bogatija infrastruktura. Ono što je Lošinj učinilo drugačiji od mnogih svjetskih središta je promišljanje turistička ideja i stvaranje posebnosti i izvrsnosti. Mnogi su mediteranski gradovi mirisni zbog bogate flore, no samo je jedan grad uspio postati MIOMIRISNI i to ponuditi svijetu kao ideju i kao brend.
Projekt Turističke zajednice Maloga Lošinja „Miomirisi i okusi Lošinja“ dobio je treću nagradu Svjetske turističke organizacije (UNWTO) za inovacije u javnoj politici i vlasti.Nagrade su dodijeljene u Madridu, u sklopu turističkog sajma FITUR, a prva je otišla predstavnicima projekta Povjerenstva za promicanje izvoza i turizma Perua – PromPeru. Drugu nagradu odnosio je projekt Turističke zajednice grada Beča. Našu je nagradu preuzela direktorica Turističke zajednice grada Maloga Lošinja Đurđica Šimičić.

– Zahvaljujem svima na ovome priznanju kojime su prepoznata kontinuirana ulaganja u lošinjski turizam. Projekt smo pokrenuli 2005. s gradom Malim Lošinjem i Miomirisnim otočnim vrtom, s ciljem prezentiranja Lošinja kao otoka vitalnosti i zdravlja. Već sam ulazak u finale ove prestižne nagrade potvrda je uspješnosti, ali i dodatni motiv u daljnjem razvoju projekta te dodatnoj popularizaciji Lošinja na svjetskoj turističkoj karti – kaže Đ. Šimičić. Lošinjanima je čestitao i direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Ratomir Ivičić.

– UNWTO Ulysses nagrada je iznimno priznanje, kako za otok Lošinj, tako i za Hrvatsku u cjelini. Lošinj je dobar primjer vrhunske destinacije koja se opredijelila za konkretan turistički proizvod i koja na održiv način koristi svoje prirodne resurse – smatra Ivičić. Gradonačelnik Malog Lošinja Gari Capelli vjeruje da će UNWTO-ova nagrada biti poticaj i drugim destinacijama za razvoj specijaliziranih vrsta proizvoda s osobitim naglaskom na produljenje turističke sezone. Inače, cilj projekta ”Miomirisi i okusi Lošinja” jest razvoj destinacije i pozicioniranje Lošinja kao Centra za aromaterapiju, i to kroz razvoj brojnih programa, projekata i cjelogodišnjih doživljaja na temu zdravlja i bioraznolikosti.

Komentari

komentar

Vrati se natrag

Kigo na Facebook-u