Lošinj u srpnju dosegnuo 67% noćenja u odnosu na prošlogodišnje rezultate

Objavljeno 02.08.2020 - IzdvojenoTurizamVijesti

Lošinj u srpnju dosegnuo 67% noćenja u odnosu na prošlogodišnje rezultate

U mjesecu srpnju zabilježen je turistički promet od 474.601 noćenja što predstavlja ostvarenje 67,3% prošlogodišnjeg rezultata. Promet domaćih turista na razini je 75,2% prošlogodišnjeg prometa dolaska i 77,1% razine u noćenjima.
S ostvarenjem 670.319 noćenja i 83.488 dolazaka u prvih sedam mjeseci ove godine, Lošinj je ostvario 54,2% prošlogodišnjih noćenja i potvrdio svoju poziciju u top deset vodećih hrvatskih destinacija s najviše ostvarenih noćenja.

U segmentu turističkog smještaja u dosadašnjem dijelu godine najpopularniji su kampovi s učešćem od 33,1% i ostvarenjem 53% prošlogodišnjeg rezultata.

Slijedi posjet u objektima u domaćinstvu s udjelom od 21,7% i ostvarenjem 66% u donosu na prošlu godinu.

Ostali ugostiteljski objekti za smještaj ostvarili su udjel od 11,9% i zabilježili ostvarenje na razini 58%, dok je u hotelima ostvareno 9% udjela u noćenjima i 22,6% prošlogodišnjeg ostvarenja.

Nekomercijalni smještaj bilježi udjel u ukupnom turističkom prometu od 24,4%.

Od ukupnih 670.319 noćenja, 82,9% ostvarili su strani turisti.

Vodeće tržište je Slovenija s udjelom od 38,6% u ukupnim noćenjima i ostvarenjem 73% prošlogodišnjih rezultata.

Slijede Nijemci s udjelom 17,5%, domaći gosti s 17,2% Austrijanci s 6,9% , Talijani s 5,8%.
Ostale zemlje ostvaruju udjel od 14%.

Ostvarenje ovakvih pokazatelja rezultat je promocije ključnih atributa imidža otoka Lošinja, ugodne klime, bogate raznolikosti i prirodnih ljepota kao i truda i aktivnosti svih dionika u destinaciji.

„Vjerujemo da su gosti prepoznali sve prednosti Lošinja kao otoka vitalnosti i u ovim novonastalim okolnostima. U odabiru smještaja najpopularniji su kampovi koji gostima u prirodnom okruženju pružaju dodatnu sigurnost i izoliranost. Kuće za odmor i brojne vile s visokom kvalitetom usluge također bilježe vrlo dobre rezultate. Pojačanim promotivnim aktivnostima na svim tržištima komunicirajući realno stanje na otoku i uvažavajući vrlo dobar odaziv marketinškoj akciji Ferry Free za rujan, očekujemo uspješan nastavak turističke godine“, izjavio je direktor Turističke zajednice Grada Malog Lošinja Dalibor Cvitković.

Komentari

komentar

Vrati se natrag

Kigo na Facebook-u