Lošinj nastavlja trend povećanja turističkih noćenja i dolazaka

Objavljeno 03.07.2018 - TurizamVijesti

Lošinj nastavlja trend povećanja turističkih noćenja i dolazaka

Lošinj i dalje prati trend povećanja noćenja i dolazaka čemu svjedoče i statistički podaci. Naime, u prvih 6 mjeseci 2018. godine, na području cjelokupnog Grada Malog Lošinja ostvareno je 101.762 dolazaka što je 10,5% više u odnosu na prethodnu godinu te 542.113 noćenja, odnosno povećanje od 6,5%.

Domaći gosti ostvarili su porast od 9% noćenja, dok je kod stranih gostiju zabilježeno povećanje od 6%. Udio ukupnih noćenja domaćih gostiju iznosi 15,9%, dok su strani ostvarili 84,1% noćenja. Gotovo 67,7% stranaca došlo je s već 4 tradicionalna najvažnija emitivna tržišta; Slovenije, Njemačke, Austrije i Italije. Tako su gosti iz Slovenije vodeći u kategoriji stranih noćenja s 25%, a slijede ih gosti iz Njemačke s 22%, Austrije s 13,4%, Italije s 7,3%, Češke s 2,5%, Poljske s 1,8%, Francuske s 1,4%, Švedske s 1,2% ,Švicarske s 1% te ostale zemlje s 8,5%. Gosti iz Hrvatske sudjeluju s udjelom od 15,9%.

Zabilježeni su porasti s tradicionalnih tržišta, pa tako Slovenija i Austrija bilježe povećanje od 9%, a značajni su rezultati s novih tržišta; Francuske 317%, Švedske 96% i Velike Britanije 52%.

Promatrajući rezultate po segmentima smještaja, najveći udio u tom razdoblju ostvarili su hoteli s 31,9%, slijede kampovi s 30,3%, zatim objekti u domaćinstvu s 15,9%, i ostale vrste smještaja s 21,9%. Najveći porast dolazaka ostvaren je u segmentu objekata u domaćinstvu s povećanjem od 22,3% , dok je u hotelskom smještaju ostvaren  porast od 14,6%. Prosječno trajanje boravka gostiju iznosi 5,3 dana.

Povećanja turističkog prometa za razdoblje siječanj- lipanj 2018. rezultat je brojnih programa te sportskih, kulturnih i zabavnih događanja održanih na Lošinju u periodu predsezone. Time se destinacija i ove godine svrstala u top 10 vodećih odredišta u Hrvatskoj, a trend porasta turističkog prometa očekuje se i u slijedećim ljetnim mjesecima obzirom na raznovrsni program događanja i aktivnosti.

Komentari

komentar

Vrati se natrag

Kigo na Facebook-u