LONELY PLANET MAGAZIN U LONDONU PREDSTAVLJA REGIJU KVARNER

Objavljeno 01.11.2019 - Turizam

LONELY PLANET MAGAZIN  U LONDONU PREDSTAVLJA  REGIJU KVARNER

Povodom proglašenja Kvarnera za godišnju nagradu Best in Travel za 2020. godinu te isticanja Kvarnera kao jedne od „must go“ destinacija u 2020. godini i uvrštenja na popis „Top 10 regija” u izboru Lonely Planet Magazina, TZ Kvarnera organizira na WTM sajmu u Londonu press konferenciju u ponedjeljak 4. studenoga 2019. godine.

O Kvarneru će na press konferenciji govoriti gospodin Tom Hall, potpredsjednik Lonely Planet Magazine i župan Zlatko Komadina, a direktorica TZ Kvarnera dr.sc. Irena Peršić Živadinov održat će prezentaciju o turističkoj ponudi Kvarnera s naglaskom na ponudu kulturnog turizma. Na press konferenciji u organizaciji TZ Kvarnera nazočit će i ministar turizma RH Gari Cappelli i direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić. Uz prigodni promidžbeni materijal, novinari će dobiti priliku upoznati Kvarner kroz posebno pripremljene video materijale.

Lonely Planet je jedan od najznačajnijih specijaliziranih, turističkih medija u svijetu. Ima veliki ugled i vjerodostojnost, te su, po mišljenju struke, nagrade koje dodjeljuje dokaz stvarne vrijednosti destinacije. Vidljivost pobjednika doseže velike brojke, i to cca 3 milijarde korisnika kojima je plasirana informacija o nagrađenima, 10 milijuna pregleda video materijala i sl., a što govori o utjecaju na svjetsko turističko tržište.

TZ Kvarnera sudjeluje na sajmu WTM u sklopu predstavljanja Hrvatske turističke zajednice, gdje zajednički izlagački prostor imaju TZ Grada Rijeke, EPK Rijeka 2020 i TZ Kvarnera. Na sajmu će, osim press konferencije s Lonely Planet Magazinom, TZ Kvarnera imati brojne susrete s predstavnicima medija i partnerima.

Na Kvarneru su britanski gosti u 2018. godini ostvarili 8 % više dolazaka i 6 % više noćenja u odnosu na 2017. godinu, dok se u devetomjesečnom razdoblju 2019. godine nastavio trend rasta, pa je tako ostvareno 17% više dolazaka i 28 % više noćenja u odnosu na isto razdoblje 2018. godine.

Od 2010.-te godine, promatrajući ukupan turistički promet, Kvarner sustavno raste, i to čak za 45% noćenja više u 2019. godini. No, posebno je važno da je, primjerice, u predsezoni 2019.-te godine ostvareno gotovo 90% više noćenja nego u istom razdoblje 2010. godine, a popularnosti i prepoznatljivosti Kvarnera svakako doprinose i ovakve vrijedne nagrade i kontinuirana promocija kvarnerskih atrakcija.

Autor: Irena Peršić Živadinov

Komentari

komentar

Vrati se natrag

Kigo na Facebook-u