Kategorija: Turizam

  • Festival „Lošinjskim jedrima oko svijeta“

    Festival „Lošinjskim jedrima oko svijeta“

    25.09.2018

    Stanovnici i posjetitelji otoka Lošinja u rujnu su mogli uživati u bogatom kulturno zabavnom programu u znaku pomorstva. Festivalom „Lošinjskim jedrima oko svijeta“ kroz sportska, kulturna, zabavna i edukativna događanja, Lošinj se od 8. do 23. rujna 2018. godine ponovno…

  • Akcijski plan razvoja rute EuroVelo8 u Hrvatskoj

    Akcijski plan razvoja rute EuroVelo8 u Hrvatskoj

    24.09.2018

    Hrvatska turistička zajednica usvojila je Akcijski plan razvoja EuroVelo8 – Mediteranske biciklističke rute u Hrvatskoj za razdoblje 2018. - 2030. godine. Plan je usvojen na sastanku međuresorne radne grupe za planiranje, provedbu i izvještavanje o provedbi Mjere 18 definirane u…

  • Neiskorišten potencijal Golog otoka i Svetog Grgura

    Neiskorišten potencijal Golog otoka i Svetog Grgura

    17.09.2018

    Nekada kaznionice za političke zatvorenike, a danas raj za nautičare i izletnike to su Goli otok i Sveti Grgur u rabskom akvatoriju. Desetine tisuća turista kroz sezonu posjete ta dva otoka na kojima su nažalost gotovo svi zatvorski objekti devastirani,…

  • Posljednji nastavak kampanje „Epic Week in Croatia – Last call“

    Posljednji nastavak kampanje „Epic Week in Croatia – Last call“

    14.09.2018

    Hrvatska turistička zajednica na društvenim mrežama Facebook, Twitter i Instagram pokrenula je posljednji četvrti nastavak odlično prihvaćene kampanje „Epic Week in Croatia - Last call“. Kampanja nudi 218 aktivnosti za kreiranje idealnog godišnjeg odmora te nagradnu igru u kojoj pobjednik…

  • Otok Rab ostvario dva milijuna noćenja turista

    Otok Rab ostvario dva milijuna noćenja turista

    11.09.2018

    Otok Rab i ove je sezone jedna od najdražih destinacija za turiste pa je tako do 3. rujna ostvario dva milijuna noćenja, dan ranije nego prošle godine. U prvih devet mjeseci najviše noćenja ostvareno je u objektima u domaćinstvu, njih…

  • Rast turističkog prometa u dosadašnjem dijelu turističke godine

    Rast turističkog prometa u dosadašnjem dijelu turističke godine

    08.09.2018

    Prema podacima sustava eVisitor, koji sadrži turistički promet ostvaren u komercijalnim i nekomercijalnim objektima te nautičkom charteru (sustav eCrew), u Hrvatskoj je u razdoblju od siječnja do kraja kolovoza ostvareno 15,7 milijuna dolazaka (+5%) i 88,5 milijuna noćenja (+4%). Od…

  • Turistički kolovoz u Rijeci ponovo obara rekorde

    Turistički kolovoz u Rijeci ponovo obara rekorde

    07.09.2018

    Izvrsnim kolovozom u gradu Rijeci nastavlja se pozitivan trend porasta turističkog prometa. Grad Rijeka u razdoblju od 01.01. do 31.08.2018. bilježi porast turističkog prometa za 23%, ostvareno je 309.824 noćenja i 113.779 dolazaka što je 16 % više u odnosu…

  • 12 svjetski poznatih influensera u Slavoniji!

    12 svjetski poznatih influensera u Slavoniji!

    04.09.2018

    12 svjetski poznatih influensera i blogera iz Australije, Japana, Velike Britanije, Njemačke, Poljske, Francuske, Makedonije u Slavoniji! Drugi nastavak odlično prihvaćene kampanje „Visit Slavonia, Share Slavonia“ Hrvatska turistička zajednica organizira drugi nastavak odlično prihvaćene promotivne kampanje „Visit Slavonia, Share Slavonia“.…

  • Srijemski doručak – novi gastronomski brend u srcu Šibenika

    Srijemski doručak – novi gastronomski brend u srcu Šibenika

    02.09.2018

    Čvarci i kulen umjesto engleske kobasice s grahom? Švargl umjesto crnog pudinga? Makovnjača umjesto muffina? Da srijemski doručak može biti sastavni dio turističke ponude u čitavoj Hrvatskoj, uvjerili su se gosti novog Heritage hotela King Kresimir u središtu Šibenika. Za…

  • HTZ i STO privukli europska sredstva

    HTZ i STO privukli europska sredstva

    02.09.2018

    Zajedničkoj kampanji Hrvatske turističke zajednice (HTZ) i Slovenske turističke organizacije (STO) po prvi su puta odobrena sredstva Europske turističke komisije (European Travel Commission) temeljem Poziva za prijavu tematskih transnacionalnih kampanja za promociju Europe u Kini. Kampanja pod nazivom „Experience Croatia,…

Kigo na Facebook-u