Članci unutar kategorije "Putovanja"

Oscar Piljek: “ušao sam biciklom u Grčku”

Objavio Kigo 26.09.2016

Probudio sam se rano, oko 6:30. Skočio sam do frižidera. Još sinoć kupio sam domaćeg kozjeg sira i domaće pomidore. Pojeo sam bar tridesetak dekagrama sira, dva pomidora i nekoliko kriški kruha napravljenog od integralnog pšeničnog brašna. Skuhao sam si kavu. Osjećao sam umor. Mislio sam pitati Tomija, kad stigne, može li mi srediti kakav […]

Oscar Piljek: ” taj dan mi se nešto okrenulo u glavi”

Objavio Kigo 18.09.2016

Za jučerašnji dan te kilometre koje sam prešao, mislio sam da je to vrhunac ovog putovanja. Ne znam kako, ali često u pričama o junacima i njihovim avanturama najveće uzbuđenje, vrhunac priče, otkrije se tek na samome kraju. U ovoj „priči“ glavna tema je iskušenje mene samoga. Objašnjenje svog iskušenja, koje ću vam dati, nije […]

Oscar Piljek: prvi susret s morem nakon dugo vremena

Objavio Kigo 13.09.2016

Četrnaesti dan/ 24.10.2015. / Tirana-Vlore/158km Solo Probudio sam se u 6:00. Znao sam da me danas čeka dosta kilometara. Nisam se opterećivao previše time. U glavi sam znao da mogu to ispedalirati. Izvadio sam sve stvari iz sobe, skuhao si kavu, popušio dvije cigarete, obukao tajice, spakirao sve na biciklu i oko 7:30 krenuo sam […]

Oscar Piljek : ” u Albaniji se raspala kompiću bicikla”

Objavio Kigo 09.09.2016

Trinaesti dan / 23.10.2015./0km Tirana chill Rano sam se probudio. Otišao sam do kafića ispod hostela na kavu. Pričekao sam Deana da se on probudi kako bismo krenuli u razgledavanje grada. Kad je sišao u kafić, gdje sam se ja nalazio, Dean je odlučno rekao da više ne želi investirati u popravak bicikle. Htio je […]

Oscar Piljek: “bicikle su nam se skoro u Albaniji raspale”

Objavio Kigo 03.09.2016

Dvanaesti dan/ 22.10.2015. / Skadar-Tirana Dan uskrsnuća Deanove bicikle Sinoć nismo išli kasno spavati i zato jutros nije bilo nikakvih problema s buđenjem. Otišao sam u prizemlje hostela po šalicu talijanske kave Lavazza. Sjeo sam u dvorište hostela, a pored mene sjedio je jedan mladi par. Zašprehali smo malo. Ispričali su mi njihovu priču koja […]

Oscar Piljek : biciklom po Albaniji

Objavio Kigo 30.08.2016

Dan jedanaesti /21.10.2015. /Podgorica-Skoder Step into the Wild Konačno je svanulo jutro i jedva smo se maknuli od Vlade Čaplje kojeg, navodno, zna cijela Srbija i Crna Gora zbog preprodaje koke i kriminala. Otišli smo do pekare pojesti nešto i kupiti kruh za kasnije. Prvi put sam vidio burek s pećurkama (gljivama) pa sam si […]

Oscar Piljek: “morali smo staviti bicikle u autobus”

Objavio Kigo 27.08.2016

Deseti dan /20.10.2015./ Sarajevo-Podgorica(bus)/230km Dugi dan, duga noć Ujutro smo odradili sve što je bilo potrebno prije polaska. Startali smo s doručkom u ”Oklagiji”. Probali još nekoliko delicija što nismo stigli prije. Otišli smo do ljekarne, vratili se u sobu spakirati stvari, zakačiti bisage na bicikle i to je trebalo biti to. Još jučer odlučili […]

Oscar Piljek : “Hedonizam na Bosanski način”

Objavio Kigo 21.08.2016

Probudili smo se nešto kasnije nego obično, napravili si neki ”plan” da, unatoč tome što odmaramo, iskoristimo vrijeme za razgledavanje i upijanje vibracije koju pruža Sarajevo. U hrani, piću, ljudima, štogod nam se nađe na putu. Izjurili smo vani iz hostela do tvrđe baciti pogled na grad. Koljeno mi nije bilo dobro, jedva sam hodao. […]

Oscar Piljek : ” U Bosni piletina nije meso!? “

Objavio Kigo 15.08.2016

Sedmi dan/ 18.10.2016. Power of the people /Turbe-Sarajevo Sinoć je vibra između Deana i mene bila dosta loša. Koljeno me počelo ozbiljno boljeti i usrao sam se tog. Nije mi bilo jasno od čega se upalilo. Probudio sam se ujutro umoran, bezvoljan, nikakav. Pojeli smo doručak i otišli sedam kilometara istočno do Travnika. Dean je […]

Oscar Piljek: “prvi dan da smo prekršili kodeks putovanja”

Objavio Kigo 08.08.2016

Šesti dan – Dan bez kraja 17.10.2016. / Ključ-Turbe Prenoćište, gdje smo sinoć prespavali, bilo je i predobro za ono što nama treba. Dobro smo se naspavali. Otkako smo krenuli, samo smo jednom spavali u šatoru kojeg teglimo sa sobom cijelo vrijeme. Nisam očekivao ovakvu hladnoću, a i nakon cijelog dana pedaliranja stvarno dobro dođe […]

Anketa

Zbog čega volite ljeto?

Vidi rezultate

Loading ... Loading ...

hrvatska – vrijeme

Vrijeme

Najljepša redakcija u Hrvatskoj

Impressum

Pjesma My friend, s kojom će Jacques Houdek nastupiti na ovogodišnjemu 62. natjecanju za pjesmu Eurovizije

Tim koji potpisuje glazbu za pjesmu My friend čine Jacques Houdek, Siniša Reljić i Tony Malm, autori su teksta Jacques Houdek, Ines Prajo, Arijana Kunštek i Fabrizio Laucella, a poruku su pjesme vrhunski dočarali glazbenici Antun Stašić na violini i Neven Šverko na violončelu.

Želite li biti skipper, mornar, kuhar ili hostesa na luksuznim plovilima u Hrvatskoj nazovite broj 051 324 189