Jug i unutrašnjost zadovoljni, na Kvarneru manje gostiju

Objavljeno 07.08.2019 - Turizam

Jug i unutrašnjost zadovoljni, na Kvarneru manje gostiju

Na vrhuncu smo turističke sezone. Iako je u srpnju bilo i manje dolazaka i manje noćenja u odnosu na isti mjesec lani – rezultati za prvih sedam mjeseci ove godine – ipak pokazuju rast.

U srpnju su u plusu bili hoteli, OPG-ovi, a u minusu kampovi i privatni smještaj. No čak i među njima ima uspješnih, osobito onih koji su ulagali u širenje sadržaja, obnovu kapaciteta i slično. Oni koji gostima nude nešto više – dobro prolaze, stari koncept zimmer-frei postaje prošlost.

Najbolje rezultate u turističkom prometu ima naša najjužnija županija – od početka godine 12% više dolazaka i 4% više noćenja nego lani.

Samo u srpnju dolazaka je više za 3%, a noćenja su na lanjskoj razini.

Dok neka mjesta na Pelješcu i Korčuli bilježe manji pad turističkog prometa, u Dubrovniku je uobičajeno broj turista veći. Slično je i u Konavlima.

Kako su postali i čvorište zbog avio-linija s više od 70 odredišta Europe i svijeta tijekom ljetnih mjeseci, slični se rezultati očekuju i u nastavku sezone.

Na Kvarneru manje turista

U prvih 7 mjeseci ove godine na Kvarneru bilježe isti broj dolazaka gostiju kao i prošle, dok je noćenja manje za 1%.

Samo je srpanj u odnosu na prošlogodišnji slabiji za 3%. Zanimljivo je da privatni smještaj bilježi rast od 37% i to poglavito jedinice s 4 i 5 zvjezdica, no generalno gostiju je manje i to govore svi ugostitelji.

Kvarner ima jako malo zaposlenih u TZ Kvarneru i nautički sektor bi na Kvarneru mogao donesti mnoge goste da se uloži malo jači napor u predstavljanju Kvarnera kao destinacije. Najgore je što za ime Kvarner još uvijek nisu čuli mnogi turisti, dok se za Dalmaciju i Istru zna odavno.

Za razliku od obale – sve kontinentalne županije ostvarile su rast u srpnju, ali i u prvih sedam mjeseci. Nude sve više sadržaja, na sve više odredišta.

Različite cijene istih proizvoda

Jedna od pojava koja mnogima ipak smeta, i to ne samo tijekom turističke sezone – različite su cijene istih proizvoda.

Na obali, a pogotovo na otocima – osjetno su veće nego na kontinentu. Svi žele zaraditi, uz opravdanje da svaki proizvod ima svog kupca, bez obzira na cijenu.

Komentari

komentar

Vrati se natrag

Kigo na Facebook-u