IQM Lošinj – Tourism Day: Lošinj objavio rezultate kvalitete usluge i proizvoda

Objavljeno 01.12.2019 - Turizam

IQM Lošinj – Tourism Day: Lošinj objavio rezultate kvalitete usluge i proizvoda

Turistička zajednica Grada Malog Lošinja u suradnji s partnerima, tvrtkom Interligo i Feel IQM održala je 27. studenog 2019. godine u Muzeju Apoksiomena IQM Lošinj -Tourism Day u sklopu kojeg su uz niz radionica, prezentirani rezultati te dodijeljeni certifikati sudionicima projekta.

Na IQM Lošinj -Tourism Day-u certifikate su sudionicima uručili gradonačelnica Grada Malog Lošinja Ana Kučić, zamjenik gradonačelnice Anto Nedić te direktor Turističke zajednice Grada Malog Lošinja Dalibor Cvitković. Osim certificiranja, cilj je bio partnerima predstaviti rezultate projekta IQM Lošinj- Integriranog upravljanja kvalitetom, a sudionici su se mogli informirati i kako internet marketingom povećati prihode te se upoznati s trendovima u privatnom smještaju kao i izazovima razvoja turističkog proizvoda.
Rezultati online reputacije Lošinja iznosi 89.6 od 100, a ukupno se mjerilo 85 objekata od kojih je 30 novih u 2019. godini. Prikupljeno je čak 10.300 recenzija koje svjedoče izvrsnom odnosu cijene i kvalitete u destinaciji. Također, zabilježeno je izuzetno povećanja odgovora na recenzije gostiju, a 18% iznajmljivača koji sudjeluju u IQM projektu zabilježilo je povećanje rezervacija od 10%. Slijedeći savjete za IQM Destination partnere, 20% iznajmljivača zabilježilo je i bolje poslovanje.

Prezentacije i radionice održali su Đurđica Šimičić ispred Feel IQM tvrtke, Anamarija Cicarelli ispred tvrtke Interligo i suradnik u projektu Vedran Pražen. Prisutnima se uvodno obratio i direktor Turističke zajednice Grada Malog Lošinja Dalibor Cvitković. Lošinj se sve više može pohvaliti izdvojenom visoko kvalitetnom turističkom ponudom. Cilj je da upravo tu ponudu onda prate i ostali dionici u destinaciji što naposljetku podiže kvalitetu i prepoznatljivost cjelokupne destinacije, izjavio je direktor Cvitković.

Inače, IQM projektom Integriranog upravljanja kvalitetom u destinaciji naglašava se važnost kvalitete usluga i proizvoda u destinaciji, a sve s ciljem okupljanja i povezivanja najboljih turističkih dionika u destinaciji. Ovaj je projekt Turistička zajednica Grada Malog Lošinja, u suradnji s tvrtkom Interligo, započela još 2017. godine upravo kako bi dodatno potaknuli sve turističke dionike u destinaciji da svojim radom, odgovornošću i kreativnošću pridonesu podizanju kvalitete usluge te se na kraju i izdvoje kao ‘najbolji izbor’ u destinaciji. Još 2016. godine na raznim edukacijama i radionicama pokazalo se da na području Grada Malog Lošinja postoji značajan broj sudionika koji zadovoljavaju visoke standarde kvalitete. Nakon privatnog smještaja, na red su došli i ostali dionici u destinaciji (hoteli, kampovi, turističke agencije, ugostiteljski objekti, prodavaonice i suvenirnice, kozmetički saloni, wellness centri, atrakcije i obiteljsko poljoprivredna gospodarstva), pa je tako trenutno u IQM projektu na Lošinju uključeno čak 101 sudionika. Sudjelovanje u projektu je besplatno, a oni koji potpišu Sporazum obavezni su zadovoljiti standarde koje propisuje Knjiga standarda. Nakon izvršenog audita, sudionici su kroz projekt podvrgnuti monitoringu kako bi voditelji, odnosno gosti mogli biti sigurni u održavanje kvalitete usluge i objekta. Na taj se način prati razvoj kvalitete, savjetuje kako unaprijediti destinacijsku kvalitetu, ali i promiče integriranost, lokalna autohtona priča, domaći kvalitetni proizvodi, kultura destinacije te stavlja u fokus kvaliteta i gost koji destinaciju doživljava u cijelosti.

Komentari

komentar

Vrati se natrag

Kigo na Facebook-u