HTZ neuočljiv u New Yorku

Objavljeno 25.01.2020 - TurizamVijesti

HTZ neuočljiv u New Yorku

Hrvatska turistička zajednica sudjeluje na sajmu turizma New York Times Travel Show, koji se održava u New Yorku od 24. do 26. siječnja.

Iako u Hrvatskoj imamo cijeli niz odličnih PR stručnjaka i agencija koje su talentirane za promocije i predstavljanja, HTZ se u New Yorku odlučila za klasiku, tj. za klasično predstavljanje s običnim štandovima i propagandnim materijalima. Nema inovacija, nema zanimljivosti i kao takvi su neuočljivi. Čak na službenim facebook stranici New York Times Travel Show Hrvatska se ne spominje nigdje za razliku od ostalih destinacija.

HRT nije iskoristio to što je cijelili niz poznatih američkih glumaca, sportaša i pjevača posjetio Hrvatsku, niti su hrvatski sportaši na štandu HTZa u New Yorku došli do izražaja. Poznati američki filmovi koji su se snimali u Hrvatskoj su potpuno marginalizirani.

Klasično pojavljivanje na štandovima je stvar prošlosti, stvara troškove bez rezultata, To nije Hrvatska!
Zajedničko fotografiranje u New Yorku za potrebe hrvatskih novinara nije smisao predstavljanja Hrvatske na bilo kojem sajmu!

Sajam je naravno samo obišao bez ikakvog drugog djelovanja i direktor HTZ-a Kristjan Staničić, a od hrvatskih subjekata svoju ponudu u New Yorku predstavljaju i turističke zajednice grada Zagreba, Dubrovačko-neretvanske, Splitsko-dalmatinske, Zadarske i Ličko-senjske županije.

– Predstavljanje hrvatske turističke ponude na sajmu u New Yorku od strateškog je značaja posebice ako znamo da američko tržište za Hrvatsku predstavlja jedno od najvažnijih dalekih tržišta s kojeg ostvarujemo najveći turistički promet. Nastavak letenja American Airlinesa na relaciji Philadelphia – Dubrovnik dodatno će potaknuti turistički promet iz SAD-a u ovoj godini, a krajnji cilj na kojem intenzivno radimo je jače zračno povezivanje SAD-a i Hrvatske, poručio je Kristijan Staničić, nadodavši kako smo tijekom prošle godine ostvarili 655 tisuća dolazaka i više od 1,8 milijuna noćenja američkih turista što predstavlja godišnji rast prometa od 12 posto.

Tijekom boravka u New Yorku direktor Staničić “susreo” se s predstavnicima Travel Show Marketing Group, kompanije koja se specijalizirala kao neovisni organizator događanja, a turističke subjekte, kupce i prodavače okupljaju na forumima koje organiziraju diljem svijeta. Tema sastanka odnosila se na mogućnost hrvatskog domaćinstva Travel Agent Foruma u 2021. godini kada bi, procjenjuje se, forum okupio 90 europskih dobavljača i turističkih partnera te oko 150 turističkih agencija iz SAD-a, no za sada nema nikakve naznake da postoji ikakav interes za navedenu ideju pa se postavlja pitanje da ali se zbog tog sastanka moralo ići na skupo i daleko putovanje. Navedeni sastanak je trebalo prije pripremiti , a sastanak ima smisla samo ukoliko se potpisuju neki ugovori!

– Ovogodišnji nastup na New York Times Travel Showu potvrdio je popularnost Hrvatske kao vodeće rastuće destinacije za Amerikance te najavio još jednu uspješnu godinu s dvoznamenkastim rastom dolazaka i noćenja iz SAD-a, napominju hrabro iz HTZa. Hrvatska je uistinu jedna od najpoželjnijih turističkih destinacija, a u prilog tome govore rezultati istraživanja tržišta i najave bukinga glavnih turističkih udruženja kao što su USTOA, Virtuoso, Signature Travel Network i Travel Leaders Group te brojni članci u vodećim američkim medijima poput The New York Times, Los Angeles Times, National Geographic, Financial Times, Conde Nast Traveler, Travel + Leisure, USA Today, izjavila je direktorica Predstavništva HTZ-a u New Yorku Ina Rodin.

Sastanak je održan i s predstavnicima platforme i mobilne aplikacije TravPRO MOBILE, prve takve vrste na tržištu koja povezuje mobilno učenje i prodaju. Radi se o programu obuke agenata i prodajnog savjetovanja, a koji je osmišljen kako bi pomogao agentima u još učinkovitijoj prodaji destinacija. Trenutno pružaju usluge za više od 60.000 profesionalnih putničkih savjetnika iz SAD-a, a suradnju ostvaruju i s vodećom B2B putničkom agencijom u Kini, Dragon Trail Interactive.

Inače, kao glavni trendovi u putovanju Amerikanaca u prošloj godini su multi generacijsko putovanje, otkrivanje novih destinacija i autentičnih iskustava “Live Like A Local” iskustvo, “transformacijsko” putovanje, odgovorni turizam, aktivni turizam te krstarenja. Amerikanci u Hrvatskoj posebno vole posjete prirodnim i kulturnim atrakcijama s naglaskom na UNESCO lokalitete, nautički turizam, aktivni odmor te posebno posjete lokacijama gdje je snimana poznata HBO serija Game of Thrones, ali i eno-gastronomska iskustva. Najviše posjećuju Dubrovnik, Split i Zagreb.

New York Times Travel Show obiđe više od 35 tisuća posjetitelja koji razgledavaju ponudu više od 700 izlagača iz 175 zemalja svijeta što ovaj sajam čini najvećim turističkim sajmom u Sjevernoj Americi, objavljeno je iz Hrvatske turističke zajednice.

Komentari

komentar

Vrati se natrag

Kigo na Facebook-u