Gradska vijećnica Grada Rijeke o kolodvorima i obali

Objavljeno 16.11.2019 - Vijesti

Gradska vijećnica Grada Rijeke o kolodvorima i obali

Prava je rijetkost da netko od gradskih vijećnika Grada Rijeke razumije koji su prioriteti u Rijeci, pa stoga tekst koji je ovih dana objavila predstavnica MOSTa u Rijeci, Petra Mandić prenosimo u cijelosti:

URISTIČKA RIJEKA
Rijeka polako izgrađuje svoj imidž kao turistički grad i destinacija. Premda su brojke o smještajnim kapacitetima i noćenjima turista još uvijek skromne, ipak se svake godine napravi mali korak naprijed. Gradska uprava predviđa da će Rijeku u 2020., godini EPK, posjetiti 200 tisuća gostiju, odnosno 18% više nego ove godine. Brojka sama po sebi nije spektakularna. Susjednu Crikvenicu posjeti gotovo dvostruko veći broj turista svake godine. Ali svejedno, treba nas razveseliti svaki napredak.
Riječki turizam ipak se solidno razvija. Rijeka će uskoro dobiti novi hotel. Kapaciteti u privatnom smještaju iz godine u godinu rastu. A održavaju se i tradicionalne lokalne manifestacije po kojima je Rijeka prepoznatljiva.
Ipak, još uvijek postoji dojam da brojni resursi Rijeke stoje neiskorišteni. Marina Porto Baroš još je na ledu. Putnički terminal uglavnom stoji potpuno neiskorišten. O stanju autobusnog i željezničkog kolodvora uopće ne treba trošiti riječi. Zapravo, cijela priča o riječkom turizmu počiva u velikoj mjeri o na pojedinačnim privatnim inicijativama. A postoji dojam da ne koristimo sve dostupne
EPK će zasigurno dominirati turističkom ponudom Rijeke u 2020., ali to nam je ujedno i prilika da razmislimo što nakon 2020. !? Kakav turizam želimo, po čemu želimo biti prepoznatljivi, kako organizirati suživot turizma i lokalnog stanovništva. Mnoge hrvatske turističke destinacije propustile su to napraviti na vrijeme i prepustile su razvoj turizma stihiji oslonjenoj na masovnost. Takav pristup donio je izraženi sezonski pritisak na komunalnu i drugu lokalnu infrastrukturu, a s time i rast cijena komunalnih usluga i svih drugih roba i usluga. A pojavili su se i drugi problemi. Zato trebamo osmisliti strategiju razvoja turizma na vrijeme!

Komentari

komentar

Vrati se natrag

Kigo na Facebook-u