Odlična predsezona najavljuje dobru sezonu

Objavljeno 22.04.2019 - Turizam

Odlična predsezona najavljuje dobru sezonu

Prema podacima sustava eVisitor Hrvatska bilježi odličnu turističku predsezonu, od početka godine do danas 15 posto više dolazaka, 11 posto više noćenja. Na ulicama naših turističkih odredišta prošlih dana vidjelo se i ono što statistika pokazuje, milijun i 800 tisuća noćenja ostvareno je u travnju, čak 30 posto više, naravno dobrim dijelom zahvaljujući kasnim uskrsnim blagdanima. Top pet destinacija u travnju bili su Dubrovnik, Zagreb, Poreč, Split i Rovinj.

Joško Stella, direktor TZ Splitsko-dalmatinske županije, ističe kako predsezonske brojke u njegovoj županiji izgledaju više nego dobro.

– Splitsko-dalmatinska županija u prvih 15 dana travnja ima rast od 20 posto u noćenjima. Izvanredan je to rast, sigurno jednim dijelom uvjetovan i kasnim Uskrsom. No, valja naglasiti kako smo posljednjih 5 godina pomaknuli red letenja u splitskoj zračnoj luci – letovi počinju mjesec dana ranije a završavaju kasnije. To šalje poruku da imamo što ponuditi, naglasio je Stella.

– Mi smo županija koja ima najviše noćenja u listopadu u RH u posljednje dvije godine. Mi na tome konstantno radimo putem cikloturizma, kulturnog turizma, enogastronomije, gradskog turizma i svih ostalih selektivnih oblika turizma i u tome donekle uspijevamo, istaknuo je.

Živahno je već i na moru, nautičari tradicionalno su među gostima koji otvaraju sezonu, od petka na raspolaganju će im biti nakon gotovo dvije godine radova i uloženih 150 milijuna kuna u Rovinju obnovljena ACI marina, prva ACI marina koja ima kategorizaciju 5 sidara.

Branimir Mađer, direktor odjela nautike ACI-ja kaže kako je 5 sidara najveća kategorija u ponudi nautičkog turizma.

– U odnosu na staru marinu broj vezova je smanjen – s 400 na 200. Dužina plovila sada iznosi 17 metara što nam govori i na kakvu klijentelu ciljamo – na klijentelu s većom platežnom moći. Tome smo prilagodili sve sadržaje marine, na 1500 kvadrata poslovnog prostora će se naći dućani s brendiranom robom, restoran, kafić, dućani s nautičkom opremom… Ovo je jedan veliki iskorak ne samo za ACI već i za nautički turizam u Hrvatskoj, ustvrdio je Mađer dodavši da ACI u svojem poslovanju neće zanemariti niti jednog gosta – od onih najmanjih do onih najbogatijih.

Komentari

komentar

Vrati se natrag

Kigo na Facebook-u