Opatija/DORA konačno opravdala naslov najvažnijeg festivala u Hrvata

Objavljeno 06.03.2010 - Kultura

Opatija/DORA konačno opravdala naslov najvažnijeg  festivala u Hrvata

Završila je prva polufinalna večer DORA 2010.Gledatelji su mogli čuti 16. pjesama koje su znatno bile drugačije od prošlogodišnjih pjesama na DORI.

Posebne pohvale idu HTVu koji je konačno uspio realizirati jednu veliku zabavnu manifestaciju na razini devedesetih godina kad je zabavnim programom HTVa vladala Ksenija Urličić.

VODITELJI SU BILI DOBRO UIGRANI, ČESTO SPONTANI S DOZIRANIM HUMOROM

Ovogodišnja DORA tehnički je najkvalitetnije odrađena do sada, iznimno dobra rasvjeta, režija, špice, scenografija te dobar odabir Jasmine Nikić za davanje glasa u najavama pjesama.

Ona je  svojim zrelim i šarmantnim najavama  dala DORI dio važnosti koji je svakako pomogao vjerodostojnosti ovog festivala. To je samo dokaz da ne smijemo nikada zaboraviti doajene HTVa kao Olivera Mlakara, Helgu Vlahović, Jasminu Nikić, Vesnu Spinčić Prelog, Kseniju Urličić. Za sve generacije ima dovoljno mjesta.

JAKO DOBRA SCENOGRAFIJA I RASVJETA

Oni koji su odabrali glazbu za prvu finalnu večer izgleda da su dobro razumjeli prošlogodišnje negodovanje Hrvata na odabir glazbe. Ove godine melos koji je dominirao Dorom je svakako taktovima i stilom puno bliži Hrvatskoj nego prošlogodišnji odabir koji je neodoljivo koketirao  s područjem istočnog Balkana.

 

Swing Mamas: Trio tulipan

U glazbenom djelu programa nastupili su Putokazi iz Rijeke za koje je prava šteta da nisu nastupili u natjecateljskom djelu DORE jer su ponovno briljirali.

 

PUTOKAZI

Nije sve briljantno upozorava Slavko Kesar, basist grupe 777 i stručnjak za ton.

Prva večer je bila puna neuvježbanih mladih izvođača koji su željni pokazivanja i promoviranja u Europi ,a nisu željni marljivog vježbanja. Mogle su se čuti loše i netočne  glasovne izvedbe pojedinaca, „falširanje“ u tonovima, nedostatak uvježbanosti, neadekvatne pjesme za pojedine izvođače.

Među njima su se pojavili pojedini pjevači koji su pjevači starijih generacija i stilom nisu trebali biti na ovom natjecanju. Kod glazbene skupine Putokazi se vidi što je profesionalnost i rad, marljivost i osjećaj za ritam, usklađenost i dobra komunikacija s kamerama i mikrofonima.

Slavko Kesar nadalje drži da za festival ovoga tipa orkestar HRTa mora svirati uživo po uzoru na kvalitetne festivale. Matrica i pjevanje u nekim dijelovima  DORE nisu bili usklađeni, a to svakako nije dobro.

Prvih osam pjesama plasiralo se u nedjeljno finale DORE :

Komentari

komentar

Vrati se natrag

Kigo na Facebook-u